Weer Weer

26 augustus 2013 - Medulin, Kroatië

Dit is al weer een reisblog over het weer.
Ik had al geschreven dat we gingen verkassen ivm de weersverwachting in Rovinj de plek van onze vorige camping.
In eerste instantie wilde we naar het zuiden gaan. Daar zijn golfbanen en zouden Dylan en ik kunnen klimmen. Bovendien zou het weer daar in tegenstelling tot Rovinj wel goed blijven. Helaas werden de voorspellingen slechter en besloten we uit te wijken naar Nice in Frankrijk. Toen de voorspellingen voor Pula weer goed werden besloten we toch naar het zuiden door te rijden.

Helaas niets zo veranderlijk als het weer want eenmaal in Medulin wisselde de weerberichten elkaar in hoog tempo af. Het weer online appjee geeft prachtig weer aan. Instaweather heeft het over onweer.
Ze kregen beide gelijk. Heel veel bliksem een klein beetje onweer maar veel heel veel regen in de nacht van zaterdag op zondag. Zondag begon met regen en we besloten de ochtend naar Pula te gaan. In de loop van de ochtend klaarde het op en de middag was het weer gewoon strand weer.
De middelandse zee is een stuk kouder dan de Adriatische dus we zwemmen minder. Maar misschien dat daar vandaag verandering in komt. Na weer een nachtjebliksem en veel onweerswind is het nu prachtig weer.
Volgens de weerberichten kan het weer van alles worden vandaag maar we gaan het zien. We bekijken nu vandag tot dag wat we doen en hoe en wanneer we terug komen.

En nu ga ik naar buiten want de tent wordt me te heet.
Ontbijt maken :-)

1. Joke:
    26 augustus 2013
    Niets zo veranderlijk als het weer is een uitdrukking die jullie nu aan de lijven ondervinden!
    Heb vanochtend Oscar bewonderd en was er bij dat hij van de bedrading af mocht en in de open couveuse. Deze kleine vechtersbaas moet nu zien zijn temperatuur goed te houden. Dan gaan ze dat ook afbouwen......

Wij hebben wel zon maar ook 85% vochtigheid....... Geniet van deze heerlijke dagen! Liefs
  2. Fion:
    26 augustus 2013
    Ik zag je op de foto idd.
    Klein hè.

Maar wel super nieuws dat hij het al zo goed doet. Al werd ik al vrolijk van Onno zijn nieuws vrijdag dat hij goed kon brullen. Dat zijn longetjes het goed doen is het beste nieuws. Nu duimen dat hij deze stijgende lijn kan vast houden. Dat zou helemaal super zijn.

Xxx