vertrokken

15 augustus 2013 - Arnhem, Nederland

Vanmorgen om 5:30 ging de wekker.
Robin had eerst nog vroeger weg gewild maar omdat ik gisteren als verrassing met Dylan naar de première van een film was haalde ik het gewoon niet met de auto inpakken. Wel heb ik gisteren avond als klaar gezet. Vanmorgen om tegen zes uur heeft Robin Alles naar de garage gedragen en ben ik verder gaan inpakken. Ik was echt effe bang d dat ik niet alles erin zou krijgen. Maar toen ik het idee, dat het niet boven de hoedenplank uit mocht komen, had losgelaten lukte het gelukkig prima. Achter de chauffeur ligt het nu tot aan het plafond maar Aan de andere kant kan je er overheen kijken.
We hebben rustig ontbeten en zijn toen voor Robin om de normale tijd vertrokken.

Robin zegt net dat Kroatië niet onder gebied 1 maar 2 valt wat betreft het buitenland Internet abonnement dus het kan zijn dat jullie pas weer wat horen als er in Slovenië of Kroatië zijn.

Dat is nu w het plan dat we daar naartoe rijden. Maar rustig aan dus minstens in twee dagen maar 3 ksn ook. Maar dan zoek ik wel een Mac Donalds voor de wifi.;-)

Spelfouten herstellen is nogal omslachtig op mijn telefoon dus die laat ik deels maar staan.

Tot later.
X