Week 2

11 augustus 2013 - Zoetermeer, Nederland

Maandag komt er een acteur uit oorlogswinter op visite met zijn zoontje.
Ik besluit 's morgens het hele huisje spik en span te maken. ZOals het er nu het te koop staat eigenlijk steeds uit ziet. Robin en ik noemen dat "makelaar-proof". (klaar voor de makelaar).
Als we 's middags in de tuin zitten staan er ineens kijkers in de voor tuin. Ik kan ze mooi rond leiden in ons huisje. Hopen dat ze het willen kopen (helaas niets meer gehoord).

Maandag contact met Manon. Die is met haar kinderen in Nederland en kan de volgende dag wel afspreken in Friesland. Omdat ze eerst in Bangkok (Thailand) woonden en nu in Dubai (verenigde arabische emiraten) gaan wonen zijn ze een tijdje in Nederland.
Dinsdag rijden Dylan en ik naar Friesland voor een dagje dierenpark en contact met onze vrienden van de andere kant van de wereld. Het was super gezellig en natuurlijk weer veel te kort.

Woensdag staan we laat op. Uiteindelijk moet ik nog haasten om het huisje tijdig aan kant te krijgen omdat we weer naar huis gaan. Een bezoek aan oma of aan Wander sr in het ziekenhuis gaat niet meer lukken.

Donderdag komt mijn cliëntje weer spelen. De aannemer is er ook weer.
Vrijdag moet ik naar het AVL. Gelukkig goede uitslagen de medicijnen doen heel goed hun werk. Dylan gaat mee en die breng ik daarna naar Waterland voor een nachtje bij opa en oma op de tuin.

Ondertussen ben ik woensdag begonnen met 31/31.
Dat betekent dat ik iedere dag in de maand augustus een geocache wil vinden.
Dus iedere dag weer op zoek naar een geocache.
Vrijdag avond gaan Robin en ik op de fiets op zoek.

Die zaterdag gaan we eerst langs bij Wander die inmiddels weer thuis is. Daarna snel door naar Almere. Er is kinderbingo. we gaan met z'n allen (ook Maaikel en Wil zijn er) BBQ-en en daarna doen Dylan en ik nog 2 rondjes van de volwassenen bingo. Ik win een fietsendrager voor op de trekhaak.
Heel handig. Alleen hebben we geen trekhaak :-)

Zondag doen we rustig aan. We zoeken met z'n drieen een geocache en fietsen een stuk. Dylan moet op tijd naar ben want morgen begint week 3