Zon, Zee en strand

18 augustus 2013 - Finida, Kroatië

Vandaag onze eerste hele dag in Kroatië.
Het slapen viel tegen. De drukke weg waar de camping aan ligt geeft ook 'snachts veel overlast. Dat Iik daar wakker van lig is niet zo gek maar Dylan werd er ook wakker van.
Een siësta tussen de middag wordt een steeds beter idee ;-)

Gisteren al naar het strand geweest. Ik schrijf hierboven strans waar je normaal zand zou schrijven maar het is een rotsstrand waar ze een betonnen rand hebben gemaakt.

'S morgens na het ontbijt zijn we twee uurtjes naar het strand geweest. Ik had mijn camera mee en ik heb met Thijs Anne lekker gesnorkeld en mooie dingen gezien. Ik heb nog op het strand de geheugen kaartjes van camera en telefoon verwisseld zodat ik wat foto's op mijn facebook kon zetten.
Daarna douchen wat drinken en richting supermarkt.
Na de lunch was het toch wel erg heet. Maar vooral in de tent en op de rotsen ondergrond ga je hier ook niet voor je lol op een kleed liggen dus uiteindelijk maar wat gezeten gedronken en een ijsje gegeten.

Toen weer naar het strand.TA en Dylan hebben toen samen gesnorkeld. Overal waar Dylan gaat volgt TA. Toen ik er in ging wilde hij ook nog met mij snorkelen. Hij krijgt er geen genoeg van.

'S avonds naar een restaurant een aantal dorpen verderop geweest. Het was een hele belevenis met live muziek. De kleintjes gingen voor het podium mee dansen. Dylan vond dat natuurlijk niet stoer maar toen hij beneden op ze aan het letten was en "Gangman style" kwam , toen deed hij wel mee.
Hij had toevallig
Vandaag een schrift gekocht met gangman erop.

Dag 3 van de vakantie is omgevlogen.
Nu dag 4.Eerst wilde ze gaan golfen maar omdat het de laatste dag is van Anne en Marlies wordt het waarschijnlijk weer een dag met Zon, Zee en strand. Echt heel vervelend ;-)

1. Joke:
    18 augustus 2013
    Ziet er goed uit! Ook al is het een rotsen strand...... Geweldige vissen heb je al gezien. Of vergroot de camera?
    Het eten ziet er lekker uit... veel vis ? Geniet ze hier vandaag regenfront en lagere temperatuur.......