eten

19 augustus 2013 - Umag, Kroatië

Gisteren was een echte vakantie luier dag.

'S morgens na het ontbijt weer gezwommen en gesnorkeld in Zee. Voor lunch hadden we wat hamburgers bij gehaald bij de 3 die van gisteren over waren. En hebben we bij onze tent gegeten terwijl Robin ons weer van lekkere broodjes hamburger voorzag.

Daarna hebben we een beetje rond de tent gehangen. Robin ging een schouders / nek massage nemen (nog geen 15 € voor een half uur is echt goedkoop) en Dylan heeft zitten lezen. De zon was echt te heet om er in te komen en het was te warm om iets te doen. (Het is overdag ongeveer 34º )

'S middags weer gezwommen en eind van de middag hebben Robin, Marlies en Anne Wiert hun voortent ingepakt terwijl ik op het strand zat en de jongens in de gaten hield terwijl ze krabbetjes zochten en gingen snorkelen.

krabben zoeken

Thijs Anne loopt de hele dag achter Dylan aan. En vindt het reuze stoer als Dylan hem meeneemt.

'S avonds zijn we een dorpje verderop gaan eten. Marlies hoefde dan niet te koken. Voor het geld hoef je het niet te laten. Het is dat frisdrank zo duur is in de restaurants maar anders is het haast goedkoper dan zelf koken.

Anne zijn sardientjes waren omgerekend nog geen 5 euro. En onze inktvis was bijna 9. Dat is voor een hoofdgerecht dus! Robin z'n wijn kostte 0, 80 :-)
Echt leuke bedragen om bij uit eten te gaan. Jammer genoeg kost een cola 2,20. Maar ik denk zo maar dat we deze vakantie minder vaak koken als gedacht. Oja en ze verkopen hier geen camping gas. Nog een goede reden om wat vaker uit eten te gaan ;-)